.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جوازصنعت و معدن درگيلان يك روزه صادرمیشود
رئيس سازمان صنايع و معادن گيلان از صدور جواز صنعت و معدن طي يك روز اداري براي تسهيل روند سرمايه گذاري در اين استان خبر داد.

مترئيس سازمان صنايع و معادن گيلان از صدور جواز صنعت و معدن طي يك روز اداري براي تسهيل روند سرمايه گذاري در اين استان خبر داد.
  
 
بهزاد ظهيري در گفت‌و‌گو با فارس ، ايجاد اشتغال و فعاليت بهتر سرمايه گذاران در عرصه صنعت و معدن را علت صدور يك‌روزه اين جواز عنوان كرد و افزود: تسهيل روند سرمايه گذاري در استان از اهداف مهم اين سازمان است و از اين رو جزو معدود سازمان‌هايي هستيم كه در يك روز اداري جواز صنعت و معدن صادر مي‌شود و در اين راستا تلاش كرديم تا زمان اين صدور را به حداقل برسانيم.
ظهيري با بيان اين‌كه در مدت 6 روز هفته پذيراي ارباب رجوع و بخصوص سرمايه گذار هستيم گفت: در اين مدت، به رغم اين‌كه 211 ميليارد تومان اعتبار اوليه از محل طرح‌هاي زودبازده به اين سازمان اختصاص يافته، اما براي بهره وري بيشتر، 830 طرح صنعت و معدن با اعتبار 341 ميليارد تومان را به بانك معرفي كرديم كه 60 درصد بيش از سقف اعتبارات است.
وي در خصوص نظارت بر بخش تسهيلات صنعت افزود: تاكنون 150 طرح كه از تسهيلات استفاده مي‌كنند مورد بازديد قرار گرفت و فقط 2 مورد مشاهده شد كه تسهيلات در بخش صنعت به‌كار گرفته نشده است، ولي
بقيه طرح‌ها، از تسهيلات براي سرمايه گذاري استفاده مي‌كنند.
ظهيري تأكيد كرد: كساني كه تسهيلات دريافت كنند، ولي در مسير مصوب بانك هزينه نكنند بدون هرگونه اغماضي در صورتي كه مبلغ تسهيلات را به بانك برنگردانند به تعزيرات حكومتي گزارش و مجازات مي شوند.
رئيس سازمان صنايع و معادن گيلان خاطر نشان كرد: اين سازمان به عنوان متولي ستاد جذب سرمايه گذاري هاي خارجي و كارگروه صنعت و معدن، زمينه را براي تسهيل روند سرمايه گذاري فراهم مي‌كند.
وي در خصوص آلودگي محيط زيست توسط كارخانه‌ها گفت: هيچ صنعتي مغاير با محيط زيست نيست و ما پيچيده‌ترين و عظيم‌ترين كارخانه‌ها را در محيط شهري داريم، مشروط براين كه تعامل بين سرمايه گذار و محيط زيست و صنايع و معادن فراهم شود.
ظهيري در پايان با اشاره به مصوبات هيئت دولت گفت: در جريان سفر هيئت دولت، سازمان صنايع گيلان پرمحتواترين مصوبات را كسب كرد كه حاكي از عنايت ويژه مديران ارشد اين استان بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.623 seconds.